Bouwjaar | 01-01-1938 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.696 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.664 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 165.000,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1938 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.696 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.664 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oldtimerfarm |
Contactpersoon | Xavier Molenaar |
Adres | Steenweg op Deinze, 51C |
Postcode | 9880 |
Plaats | Aalter |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)472 - 401338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oldtimerfarm.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Indrukwekkende Jaguar SS in perfect staat!
Rechts gestuurd.
Belgische papieren.
Zeer uitgebreid historisch dossier.
Restauratiefoto's.
Buff logboek & handleiding.
Technische gegevens
Carrosserie
Lengte (cm) : 452
Breedte (cm) : 170
Hoogte (cm) :
Wielbasis (cm) : 305
Gewicht (kg) : 1524
Mechaniek
Motor : 6 cilinder-in-lijn 2664 cc, vooraan
Kleppen : 12
Benzine systeem : 2 SU carburatoren
Versnellingsbak : manueel, 4 trappen
Overbrenging : aan de achterwielen
Maximum vermogen : 105 pk bij 4500 t/m
Maximum koppel :
Topsnelheid : 145 km/h
Oldtimerfarm:
Oldtimerfarm is gespecialiseerd in verkoop in opdracht van oldtimers en collectiewagens en we zijn fier u deze wagen te mogen aanbieden.
Centraal gelegen, in België, te 9880 Aalter, Steenweg op Deinze 51C, op 1 uur van Frankrijk, 1,5 uur van Nederland en 2,5 uur van Duitsland, kunt u deze wagen bewonderen tesamen met de +300 andere collectiewagens die we aanbieden. Onze jarenlange expertise staat ter beschikking van wie in vertrouwen en degelijk geadviseerd zowel een wagen wenst te verkopen als aan te kopen.
Wij verkopen in consignatie en geven - in alle transparantie - advies aangepast aan uw wensen, ervaring en kennisniveau. Inspectie op de brug en testrit zijn hierbij vanzelfsprekend en kosteloos. Prijzen zijn alles inbegrepen, meestal BTW niet-aftrekbaar, vrij van import- of andere belastingen binnen de Europese Unie. Wij kunnen, indien gewenst, voorzien in Belgische, Franse of Nederlandse technische keuring. Levering (wereldwijd), stalling, onderhoud en herstelling behoren tot onze core-business.
Op onze website vindt u per wagen een zeer uitgebreide fotoreportage (+100 foto's). Voor een uitgebreidere beschrijving, een gedegen advies en met al uw vragen kunt u uiteraard telefonisch, via e-mail of mits een bezoek bij ons terecht.
Oldtimerfarm is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 17u (zonder afspraak). Op zondag zijn we gesloten en op maandag enkel op afspraak te bezoeken. We kijken er naar uit u te mogen verwelkomen!
Informatie en prijzen onder voorbehoud van wijzigingen en/of drukfouten. Meer info over onze privacy, GDPR en cookie policy: https://www.oldtimerfarm.be/privacy_policy_oldtimerfarm.pdf
Contacteer ons:
Xavier: 0032 472 40 1338 (NL, FR, DE, EN, IT) info@oldtimerfarm.be
Olivier: 0032 473 11 7300 (NL, FR, DE, EN) olivier@oldtimerfarm.be
Oldtimerfarm uit Aalter verkoopt ook graag uw oldtimer of collectiewagen in opdracht. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met Xavier of Olivier.
Volgende afspraken op beurzen:
Oldtimers and Coffee
o 02/07/2023
o 06/08/2023
o 01/10/2023
Opendeur Weekend
o 02-03/09/2023 and Oldtimers and Coffee
09-10/09/2023 De Panne 4 Cars
https://www.oldtimerfarm.be/nl/events.php
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar S-TYPE | Diesel voor fijnproevers
De Jaguar S-TYPE is al sinds 1998 op de markt. Waarom dan nu pas een test? Omdat de auto recentelijk een facelift heeft ondergaan én omdat het leveringsprogramma sinds kort is uitgebreid met een dieselmotor. Dat is niet alleen een goede aanleiding om de S-TYPE alsnog te testen, het bewijst ook dat de auto veel eerder gereden had moeten worden.
De Jaguar S-TYPE is er nu ook met dieselmotor. Het royale vermogen en de unieke combinatie van comfort en sportiviteit zorgen ervoor dat de S-TYPE 2.7D een volbloed Jaguar is en blijft.
Plus
- Zeer snel, redelijk zuinig
- UIterst comfortabel
- Nobele afkomst / onderscheidend vermogen
Min
- Ouderwetse automaat
- Navigatiesysteem heeft geen TMC
- Zachte onderstel vraagt enige gewenning
Conclusie
In een tijd waarin alleen de grote massa nog wordt bediend, was het een eer en een genoegen met de eigenwijze Jaguar S-TYPE 2.7D te mogen rijden. Het Britse merk vaart nog steeds een eigen koers en doet dat met de S-TYPE duidelijker dan ooit. Dat heeft als gevolg dat de S-TYPE precies in de smaak valt of juist helemaal niet.
Deze auto is voor wie mechanica verkiest boven elektronica. Dit is geen Cola maar Cognac. Wie zich daar prettig bij voelt heeft aan de S-TYPE een auto naar zijn of haar hart. De S-TYPE biedt ook na de facelift comfort als vanouds, maar nu met de laatste stand van de techniek in luxe en veiligheid. Dankzij de dieselmotor is de S-TYPE ook zakelijk gezien verantwoorder dan ooit.