Toyota Land Cruiser

€ 3.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-12-1997
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 320.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 30 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Algemeen

Bouwjaar 01-12-1997
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 320.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 30 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A.R.M.C.I Sprl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninoofsesteenweg 639
Postcode 1700
Plaats Dilbeek
Land België
GSM +32 (0)488 - 365965 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosaler.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie