Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline DSG Bluetooth

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-11-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline DSG Bluetooth


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto's Cherubini
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hovenierstraat 18-20
Postcode 1853
Plaats Strombeek
Land België
GSM +32 (0)475 - 958527 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

( NL) 0473579246
( FR) 0475958527

AUTOS CHERUBINI

20 JAAR ERVARING.
20 ANS EXPERIENCE.

1 ste eigenaar, onderhoudsboekje, 1 jaar garantie + CarPass.
Al onze wagens komen vanuit auto concessionarissen.
Als u dit bericht leest, is de wagen nog steeds beschikbaar.
Altijd eerst belen voor een afspraak a.u.b Dank u


1 propriétaire, carnet d'entretien, vendue avec 1 an de garantie. Contrôle technique en ordre avec certificat de CARPASS.
La garantie du kilométrage réel !.

**Si vous lisez ce message , le véhicule est toujours disponible.**
**Nous préférons un contact plutôt par téléphone que par mail.**
**Téléphoner avant de venir s.v.P Merci**

**Les informations fournies dans ce site ne sont pas contractuelles. L'utilisateur s'engage à utiliser le site tel quel et ne pourra en aucun cas effectuer de réclamations concernant les informations fournies dans ce site.**

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie