Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline DSG Bluetooth
€ 15.950,-
Bouwjaar | 01-11-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's Cherubini |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hovenierstraat 18-20 |
Postcode | 1853 |
Plaats | Strombeek |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 958527 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
( NL) 0473579246
( FR) 0475958527
AUTOS CHERUBINI
20 JAAR ERVARING.
20 ANS EXPERIENCE.
1 ste eigenaar, onderhoudsboekje, 1 jaar garantie + CarPass.
Al onze wagens komen vanuit auto concessionarissen.
Als u dit bericht leest, is de wagen nog steeds beschikbaar.
Altijd eerst belen voor een afspraak a.u.b Dank u
1 propriétaire, carnet d'entretien, vendue avec 1 an de garantie. Contrôle technique en ordre avec certificat de CARPASS.
La garantie du kilométrage réel !.
**Si vous lisez ce message , le véhicule est toujours disponible.**
**Nous préférons un contact plutôt par téléphone que par mail.**
**Téléphoner avant de venir s.v.P Merci**
**Les informations fournies dans ce site ne sont pas contractuelles. L'utilisateur s'engage à utiliser le site tel quel et ne pourra en aucun cas effectuer de réclamations concernant les informations fournies dans ce site.**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.