Volkswagen Golf Variant 1.9 TDI Sportline Business bj 2008 AIRCO / TREKHAAK
€ 3.950,-
Bouwjaar | 11-03-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | van Vlissingenstraat 11 |
Postcode | 9403 BB |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48499949 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflinda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 99,9 s
Maten
Wielbasis: 26 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 654 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Variant komt uit 2008, werd geleverd van 01-06-2007 tot 31-08-2008 en kostte toen € 30,370.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1896 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 187 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12.2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.20 liter per 100 km en hij weegt 1336 kg. De wegenbelasting bedraagt € 382.- per kwartaal.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
We zien u graag aan de Van Vlissingenstraat 11, 9403BB te Assen.
Tel: 06-48499949
Naast auto's verkopen zijn wij gespecialiseerd in het onderhoud van personenauto's van alle merken. Onze werkplaats is uitgerust met moderne apparatuur, waaronder diagnose- en testapparaten, een aircoserviceapparaat en bandenapparatuur.
Onze monteurs hebben hierdoor de beschikking over specialistisch gereedschap.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.