Bouwjaar | - |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.045 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.045 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Volvo - Charels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tweebruggenstraat 61 |
Postcode | 9160 |
Plaats | Lokeren |
Land | België |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Systeemtaal Nederlands / Vlaams Nederlands / Vlaamse handleiding Park Assist parkeerhulp vooraan Park Assist Camera achteraan 1e eigenaar met perfect onderhoudsboekje en volledige historiek beschikbaar. De wagen wordt geleverd met volledige onderhoudsbeurt, technische keuring voor verkoop met carpass en met de Volvo Selekt garantie van 24 maanden zonder kilometerbeperking.Volvo Assistance 7 op 7 in heel Europa, alsook gratis kaart- en software updates inbegrepen.Voor meer informatie betreffende deze wagen of een afspraak, gelieve contact op te nemen met één van onze verkopers op 09/348.47.57 of via verkoop@charels.be.Onder voorbehoud van verkoop of vergissingen. Blond dakhemelbekleding Centrale armsteun achteraan met doorsteekluik Drive Modes: vooringestelde rijprogrammas 8-traps Geartronic-automaat Pedalen Schakelpookknop Momentum Pro in leder met stiksel Klimaatregeling: 2 temperatuurzones en ventilatieroosters achter Vóórventilatie- en naklimatiseringsfunctie Uitschakelbare passagiersairbag vooraan Bestuurder - en passagiers airbag Road Sign Information: weergave van verkeersbordinformatie Lane Keeping Aid met Run-off Road Mitigation Radiatorrooster met chroom omlijsting en lamellen in Dark Grey LED koplampen met Active High Beam LED mistlampen vooraan 12.3 digitaal en adaptatief bestuurdersdisplay Cruise control Snelheidsbegrenzer Volvo On Call DAB+ (Digital Audio Broadcasting) High Performance audiosysteem 250W met 8 luidsprekers Elektrisch inklapbare buitenspiegels Automatische deurvergrendeling Sleutelbehuizing in Charcoal kunststof Buitenspiegelkappen in koetswerkkleur Double Locking
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.