Alfa Romeo Giulia 2.2 Aut. BI-XENON | NAVI-FULLMAP | 1/2-LEDER | LANE-ASSIST | ADAPTIVE-CRUISE | DAB | APP.CONNECT | PDC | ECC | COMFORT-SEATS | 17ALU
€ 25.845,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.072 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Alfa Romeo Giulia 2.2 Aut. BI-XENON | NAVI-FULLMAP | 1/2-LEDER | LANE-ASSIST | ADAPTIVE-CRUISE | DAB | APP.CONNECT | PDC | ECC | COMFORT-SEATS | 17ALU
€ 25.845,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.072 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2018 - dec 2019
Referentienummer: 07220326792294
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 186 x 144 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij 46.933 km.
Een nieuwe auto staat klaar. Stap gerust in, deze Alfa Romeo Giulia heeft 53072 kilometer en is van het bouwjaar 2019. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een fijne auto voor nog vele kilometers. En oh ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Ook aan boord zijn 16-inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrische ramen achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
Terwijl het navigatiesysteem met volledige kaart de ideale route voor je uitstippelt, kun je genieten van de kwaliteit van het audiosysteem met dab-ontvangst. De bediening is ook eenvoudig via knoppen op het stuurwiel. Met de automatische airconditioning hoef je alleen maar de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij de omgeving in de gaten kan houden. Deze Alfa Romeo doet dat met automatisch geactiveerde verlichting en een regensensor. Je kunt de cruise control eenvoudig bedienen zonder je handen van het stuur te halen. De Alfa Romeo is standaard uitgerust met een verstelbaar stuurwiel en centrale vergrendeling met afstandsbediening.
Deze Alfa Romeo is uitgerust met diverse intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze letten op je terwijl je rijdt, signaleren potentieel gevaarlijke situaties en kunnen in een aantal gevallen ook ingrijpen. Het voorwaartse botsingswaarschuwingssysteem is constant alert en detecteert via een sensor de afstand tot de voorligger. Als de afstand tot de voorligger te klein is, wordt er automatisch een waarschuwing gegeven. Lane Assist waarschuwt je als je onbedoeld van rijstrook verandert.
Natuurlijk kun je de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op en we zetten hem voor je klaar.
Voertuig- en merkspecifieke opties (AutoVIN) :
2143ccm 100kw,
Banden 225/5
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.