Bouwjaar | 22-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.575 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 1.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.575 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Occasion Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thurledeweg 75 |
Postcode | 3044 ER |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42870248 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Let op auto heeft schade zie fotos en de motorlampje brand waardoor motor schommelt als de motor koud is een bij warm motor loopt de motor netjes n en als je rijdt merk je er niks van alleen bij stil staan trilt de motor iets moet na gekeken worden
voor de rest rijdt en schakelt de auto goed zo ingeruild mag zo weg
Please note that the car has damage, see photos and the engine light is on, which causes the engine to fluctuate when the engine is cold. When the engine is warm, the engine runs nicely and when you drive you don't notice anything, only when standing still the engine vibrates, something needs to be checked.
otherwise the car drives and shifts well, so it's time to trade it in
Audi A3 2.0 FSI Ambiente Automaat
bouwjaar 2003
apk gekeurd
airco
elc ramen
centraal deurvergrendeling
Automaat schakelt super goed
Gaat het om inruil ? Dan verzoeken wij u om met het betreffende inruilwagen langs te komen. Telefonisch en per mail is onderhandelen niet mogelijk.
OPENINGSTIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*MAANDAG TOT ZATERDAG VAN 10.30 TM 18.00 uur
*ZONDAG VANAF 13.30 TM 18.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi S3 | Voorsprong door... ?
Bij compacte, snelle auto's gaat het maar om één ding: prestaties. Wie de beste prestaties levert is per definitie de beste in zijn soort. Audi introduceert nu de nieuwe S3, de snelste uitvoering van de A3. Zoals het credo van het merk al suggereert, wil Audi de voorsprong op andere snelle auto's realiseren met superieure techniek. Heeft de nieuwe Audi S3 inderdaad een voorsprong op de rest?
De Audi S3 biedt behalve een 300 pk sterke motor ook heel veel techniek om die kracht om te zetten in prestaties. Iedereen kan daarom hard rijden met de S3, maar mede daarom blijft de sensatie uit.
Plus
- uitstekende wegligging
- vermogen optimaal te gebruiken dankzij vierwielaandrijving
Min
- wel snel, niet opwindend
Conclusie
Voorsprong door techniek luidt het credo van Audi. In dit geval mag dat heel letterlijk worden genomen, want de derde generatie van de Audi S3 zet alle denkbare technische hulpmiddelen in om beter te presteren dan de concurrentie. En met succes, want de motor is niet alleen extreem sterk (300 pk) maar dankzij Quattro vierwielaandrijving is dit ook nog eens effectief om te zetten in prestaties. Bovendien zorgt de moderne techniek ervoor dat de S3 onder alle omstandigheden veilig en comfortabel is.
De geavanceerde techniek is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de nieuwe Audi S3. De techniek zorgt ervoor dat iedereen hard kan rijden met de S3. Wanneer andere auto's het uiterste van hun kunnen tonen, vertoont de S3 nog geen druppeltje zweet. De techniek zorgt er ook voor dat alles zo makkelijk gaat, dat de spanning en sensatie die horen bij een auto als deze jammerlijk ontbreken.