Bouwjaar | 07-03-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.917 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.976 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.917 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.976 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Esch Mercedes |
Contactpersoon | Anton van Esch |
Adres | Ambachtstraat 8 |
Postcode | 4261 TJ |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 696310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mercedesonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2003 - jan 2006
Modelcode: B6
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 238 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.719 kg
Laadvermogen: 381 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.730 kg
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Wat is de Youngtimer regeling?
Auto's die tussen de 15 en 25 jaar oud zijn worden ook wel Youngtimers genoemd. Het maakt niet uit of de auto in Nederland wordt gekocht of uit het buitenland is geïmporteerd. Youngtimers zijn vooral in trek bij mkb'ers en zzp'ers, omdat zij gebruik kunnen maken van een verlaagde bijtelling. Deze regeling is in 2016 geïntroduceerd en is anno 2024 nog steeds van kracht.
Standaard vallen vrijwel alle auto's van de zaak, waarmee ook privé gereden wordt, onder de 22% bijtellingsregeling. Voor Youngtimers wordt een uitzondering gemaakt. Deze auto's hebben een bijtellingspercentage van 35%. Dat is een hoger percentage, maar omdat de bijtelling over de dagwaarde wordt berekend in plaats van de cataloguswaarde valt het maandbedrag een stuk lager uit. Omdat de dagwaarde ook nog eens daalt naarmate de auto ouder wordt, kan de bijtelling elk jaar opnieuw berekend worden.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging s.v.p.op afspraak. tel. 0416-696310 of info@vanesch.nl Alle geadverteerde prijzen in NL zijn inclusief BPM, tenzij anders vermeld, schrijf en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A4 | Zakelijk succes
Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?
Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.
Plus
- smetteloze bouwkwaliteit
- prima weggedrag
- doordachte ergonomie
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
- karige standaard-uitrusting
Conclusie
Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.
De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.