Audi A8 60 TFSI e quattro Pro Line Plus 449 pk / BINNEN

€ 74.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-01-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.755 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi A8 60 TFSI e quattro Pro Line Plus 449 pk / BINNEN


€ 74.850,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.755 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Pon Occasion
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 15C
Postcode 3771 MG
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0714400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ponoccasion.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2022
Modelcode: D5

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 65 liter
Actieradius: 40 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Breedte: 195 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.890 kg

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 11 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,5 l/100km (1 op 40,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 65 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG 12 maanden: BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Winterbanden

Deze auto is net binnengekomen en moet nog geïnspecteerd worden. Je kunt de auto momenteel alleen op afspraak bekijken. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie