Audi Q7 3.0 TDI e-tron 374 PK Quattro Premium Bose/Carplay/Trekhaak

€ 32.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.183 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen -

Audi Q7 3.0 TDI e-tron 374 PK Quattro Premium Bose/Carplay/Trekhaak


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.183 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Leiden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijndijk 238a
Postcode 2331 AM
Plaats Leiden
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 83084300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumleiden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2016 - apr 2018
Modelcode: 4M

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 56 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu laden: Type 2, 1-fase
Accu snelladen: ja

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Van 1e Eigenaar en in absolute nieuwstaat !! Slechts 121.183 KM en volledig onderhouden bij de Audi dealer, laatste onderhoudsbeurt gehad op 111.742 KM. Origineel Nederlandse auto. Compleet met de bijbehorende lader en snel-laadkabel. Inclusief set winterbanden op licht metalen velgen. Bose soundsystem, Apple Carplay, elektrische trekhaak, stoelverwarming, navigatie, inductielader, LED etc. Alarmsysteem met voertuigvolgsysteem.

= Bedrijfsinformatie =

Berichten voor de laagste prijs of biedingen worden niet gewaardeerd en dus niet beantwoord.

Vanwege hoge omloopsnelheid in de voorraad geldt bij ons : wie het eerst komt, wie het eerst maalt !

INRUIL IS MOGELIJK.

Welkom bij Autocentrum Leiden

Ons adres : Rijndijk 238 A, 2331 AM LEIDEN

Openingstijden : Maandag eventueel geopend op afspraak. Dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00, zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Wij heten u van harte welkom in de showroom

INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS MOGELIJK.

Wij verzorgen ook EXPORT documenten.

Tel. : 071 - 5426921

Voor meer info bezoek onze website www.autocentrumleiden.nl

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, alles onder voorbehoud van druk en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie