Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Sport 3x S-Line BOMVOL

€ 42.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge
Kmstand 162.294 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Sport 3x S-Line BOMVOL


€ 42.999,-

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge
Kmstand 162.294 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Sport 3x S-Line BOMVOL


- Kenteken: NB-773-X
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 22-11-2023
- Tellerstand: 162294 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Diesel)
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CVZ
- Vermogen: 190 kW / 259pk
- Ledig gewicht: 2420 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: Ä 365 - 391 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Z


Pakket: Assistance pakket

- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor

Pakket: Assistentie Pakket

- Bots waarschuwing systeem
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Pakket: Leder pakket

- Lederen interieurdelen
- Zonnescherm achterruit
- Zonnescherm zijruiten

Pakket: Navigatie pakket

- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Optie pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Zonnescherm achterruit
- Zonnescherm zijruiten

Pakket: Parkeer pakket

- Parkeer assistent
- Parkeervak sensor
- Rondomzicht camera

Pakket: Stoelen pakket

- Comfortstoel(en)
- Voorstoelen verwarmd en geventileerd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Buitensp.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeervak sensor
- Ruitensproeiers verwarmbaar
- Trekhaak uitklapbaar
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerend glas
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie
- DVD speler
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- TV-ontvanger
- Telefoonintegratie
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate controle
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen actief
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
-

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie