Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.980 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 74.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.980 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luxewagen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabrykswei 2 |
Postcode | 8501 ST |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 785406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luxewagen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 335 kW (455 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 17 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Energielabel: D
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Perfect uitgevoerde hybride Q7, met o.a.: panoramadak, 22 inch originele Audi velgen, S-zetels met ruitstiksel, elektrische trekhaak, head-up display, adaptieve cruise control, bang & olufsen audio, 360 graden (top view) camerasysteem, compleet optic black, etc! Compleet dealer onderhouden en afkomstig van de eerste eigenaar.
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn all-in; dus rijklaar inclusief BOVAG-garantie of resterende fabrieksgarantie en inclusief BTW/BPM (tenzij anders vermeld). Dus geen extra afleveringskosten. Kijk op onze eigen website (luxewagen.nl) voor meer + HD-foto's. Niet alleen onze collectie is luxe, ook onze service! Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche weten we dat service het belangrijkste is. Van goed en eerlijk advies voor de aankoop tot fantastische service na de aankoop. Ons team bestaat uit liefhebbers die hun vak verstaan. Dankzij rechtstreekse inkoop bij Duitse fabrikanten en importeurs bieden wij een zorgvuldig geselecteerd aanbod van dealer onderhouden en perfect uitgevoerde luxewagens, met een heldere historie. Leasen (ook starters/zzp-ers) en inruilen is geen probleem. Bel of stuur ons een bericht, we helpen u graag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.