Audi S8 Audi 5.2 V10 450PK 2007 Quattro YOUNGTIMER OPENDAK

€ 14.350,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-07-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 251.812 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Audi S8 Audi 5.2 V10 450PK 2007 Quattro YOUNGTIMER OPENDAK


€ 14.350,-

Algemeen

Bouwjaar 30-07-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 251.812 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Palm Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wilmersdorf 1B
Postcode 7327 AD
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39694999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.palmtrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5157 x 1894 x 1455 cm
Wielbasis: 294 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 319 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,7 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

FINANCIEREN:

Heeft u een auto gezien en wilt u deze financieren? dat is mogelijk bij ons, informeer naar de scherpe mogelijkheden!

OPENINGSTIJDEN:

Wij werken alleen op afspraak, de kans dat u voor een gesloten deur staat is dan ook klein.
Eventueel kunnen wij ook een afspraak maken in de avond of in het weekend.
Bel ons voor een afspraak.

U kunt ons telefonisch 7 dagen per week bereiken, indien geen gehoor? Wij bellen u terug!
Inruil van u auto, motor, scooter, is allemaal mogelijk bij ons!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving

De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?

Autotest | Audi A8 (2010 - 2017) Moderne beschaving

De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.

Plus

  • comfortabel met sportieve ondertoon
  • snel en relatief zuinig
  • strakke, zakelijke vormgeving

Min

  • zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
  • bediening MMI niet intuitief
  • achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel

Conclusie

Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.

Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!

Deel deze advertentie