BMW IX 3-Serie Touring 325iX

€ 18.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-1991
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 269.080 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

BMW IX 3-Serie Touring 325iX


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-1991
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 269.080 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam 't Klassiekerhuis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bommelsedijk 19a
Postcode 3256 LD
Plaats Achthuizen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)6 - 22222356 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klassiekerhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Fantastisch mooie 325iX

Deze bijzondere 325iX kregen we binnen en we zagen dat we iets speciaals in handen hadden. De vorige eigenaar had m namelijk al technisch in op orde gebracht. We hebben m eerst een paar weken goed uitgeprobeerd en rijden deed en doet hij fantastisch. De kilometerstand is geenszins te voelen. Er is o.a. een koprevisie uitgevoerd bij 175dkm en ook het aandrijfgedeelte is eerder al eens aangepakt. We hebben de auto helemaal gestript en toen is hij naar een Focwa spuiter gegaan die m helemaal heeft overgespoten in de originele kleur (was hij al). De bekleding van de stoelen is ook opnieuw gedaan waar nodig, met hel allerlaatste stukje stof wat er te krijgen was bij BMW. Er is nog een stukje over wat bij de auto geleverd wordt. Een prachtige, super fijn rijdende auto is het resultaat. 
De auto is in 2011 naar Nederland gehaald vanuit Duitsland met een gegarandeerde kilometerstand, hij is volkomen origineel, alleen de Eisenmann uitlaat is extra. Hij klinkt hierdoor net wat lekkerder. 
De auto heeft een originele cruise control en wij hebben er een period correcte Becker navigatie radio cd speler in gezet.

Welkom!

-english-

We received this special 325iX and saw that we had something special. The previous owner had already taken care of it technically. We first tried it out well for a few weeks and driving was fantastic and he is doing fantastic. The mileage cannot be felt in any way. Among other things, a head overhaul has been carried out at 175dkm and the axels have also been addressed before. We stripped the car completely and then he went to a Focwa painter who completely repainted it in the original color (it was already). The upholstery of the seats has also been redone where necessary, with the very last piece of fabric that was available at BMW. There is still a bit about what comes with the car. The result is a beautiful, super nice driving car.
The car was brought to the Netherlands in 2011 from Germany with a guaranteed mileage, it is completely original, only the Eisenmann exhaust is extra. This makes it sound just a bit better.

Welcome!

-Deutsch-

Wir haben diesen speziellen 325iX erhalten und festgestellt, dass wir etwas Besonderes in unseren Händen hatten. Der Vorbesitzer hatte sich bereits technisch darum gekümmert. Wir haben es zuerst ein paar Wochen lang gut ausprobiert und das Fahren war fantastisch und es geht ihm fantastisch. Der Kilometerstand ist in keiner Weise zu spüren. Unter anderem wurde eine Kopfüberholung bei 175dkm durchgeführt und der Antriebsteil wurde bereits zuvor angesprochen. Wir haben das Auto komplett ausgezogen und dann ging er zu einem Focwa-Maler, der es komplett in der Originalfarbe neu lackierte (es war bereits). Bei Bedarf wurde auch die Polsterung der Sitze mit dem allerletzten Stück Stoff überarbeitet, das bei BMW erhältlich war. Es gibt noch ein bisschen darüber, was mit dem Auto kommt. Das Ergebnis ist ein schönes,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW iX | Op grote voet

BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.

Autotest | BMW iX Op grote voet

De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.

Plus

  • uitmuntend weggedrag
  • superieur gevoel
  • innovatief concept

Min

  • onhandig klein dashboardkastje
  • onhandelbaar groot in de stad
  • belachelijke IconicSounds

Conclusie

De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.

De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.

Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.

Deel deze advertentie