Bouwjaar | 27-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.556 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 50.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.556 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dubbelsteyn Numansdorp B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg de Zeeuwstraat 130 |
Postcode | 3281 AL |
Plaats | Numansdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 658111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dubbelsteyn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2023 - 2024
Modelcode: U11
Typenummer: 71EG
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 475 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.435 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 66 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 83 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 130 kW, 605 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Interieur: Veganza Schwarz, Skai (KUSW)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 63.17 kWh
Ingeschatte actieradius: 333 km
Ingeschat verbruik: 21.99 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 352 km
Actieradius praktijk winter: 304 km
Verbruik praktijk zomer: 21.64 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.93 kWh/100km
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX1 | Gezinsauto in hart en nieren
Elektrische auto's hebben vanwege hun techniek allemaal grofweg dezelfde rijeigenschappen. Dat is een probleem voor BMW, waar alles draait om het onderscheidende karakter. Nog lastiger wordt het bij een elektrische gezinsauto, want daar staan functionaliteit, comfort en veiligheid centraal. Is de iX1, de elektrische gezinsauto van BMW, toch een echte BMW?
De BMW iX1 is een elektrisch aangedreven gezinsauto die dankzij het verfijnde onderstel en de uitstekende prestaties heel veel rijplezier biedt. Tegelijk is de iX1 handzaam, comfortabel en functioneel
Plus
- snel, levendig en zuinig
- sportief, dynamisch karakter
- even functioneel als een doorsnee SUV
Min
- kostbare Intro Edition
- spullen vallen uit open bergvak onder middentunnel
- wielen lijken het koetswerk soms voorbij te willen
Conclusie
BMW stond voor een uitdaging. De iX1 moest de functionaliteit van een gezinsauto en de bijna saaie perfectie van een elektromotor combineren met sportiviteit en rijplezier. Na een week rijden is de conclusie dat BMW met vlag en wimpel is geslaagd om deze lastige combinatie te realiseren.
Om te beginnen maakt de iX1 optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrische aandrijving biedt. De "iX1 xDrive 30" is sterker dan de snelste X1 met benzinemotor, terwijl de elektrische variant comfortabeler, soepeler en voordeliger is. De actieradius en laadsnelheid breken geen records in het segment, maar zijn ruim voldoende voor een premium-merk.
Vervolgens is BMW erin geslaagd de iX1 een sterk karakter te geven. De bestuurder is echt betrokken bij het rijden, waardoor ook is te merken hoe mooi de auto reageert op commando's. Dat geeft heel veel voldoening en nodigt steeds uit tot meer. Tegelijkertijd is de iX1 even ruim en praktisch als iedere andere middelgrote SUV. Kortom: de iX1 is een gezinsauto in hart en nieren!