Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.495 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.495 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 296- 300 |
Postcode | 2394 CG |
Plaats | Hazerswoude Rijndijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2018 - apr 2021
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 177 x 165 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 840 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Deze auto word geleverd met 12 maanden BOVAG garantie en 12 maanden Pechhulp door heel Europa.
De distributieriem is laatst vervangen op 10-08-2023 bij 106.814 km.
De distributieriem van deze auto hoeft pas weer vervangen te worden bij 306.814 KM of op 10-08-2035.
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Citroën C3 Aircross altijd de controle. Deze auto komt uit 2020. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige driecilinder benzinemotor. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en donker getint glas achter.
'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. U bent in deze Citroën ook voorzien van automatische airconditioning, audiobediening op het stuurwiel, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en cruise control.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. U verliest de weg geen seconde uit het oog. De dashboardinfo wordt in uw zichtveld geprojecteerd door de head-up display. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, forward collision
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.