Bouwjaar | 20-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.636 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.636 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Xeni Auto's Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tweede Bokslootweg 18 |
Postcode | 7821 AS |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55954224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.xeniautosemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 145/80 R12
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 148 x 150 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 695 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 46 - € 51 per kwartaal
Daihatsu Cuore 1.0-12V Tokyo
Deze Daihatsu Cuore komt uit 2004, werd geleverd van 01-05-2003 tot 30-09-2007 en kostte toen € 8.998,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 43 kW (58 PK) en een cilinderinhoud van 989 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 155 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,8 liter per 100 km en hij weegt 695 kg. De APK is geldig tot 20-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 52,92 per kwartaal.
Inruil mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
www.xeniautosemmen.nl
info@xeniautosemmen.nl
Tel:0655954224
Openingstijden:
08:30-18:00 uur Maandag.
08:30-18:00 uur Dinsdag.
08:30-18:00 uur Woensdag.
08:30-21:00 uur Donderdag.
08:30-18:00 uur Vrijdag.
08:30-17:00 uur Zaterdag.
Zondag Gesloten..
Bezoekadres:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!