Bouwjaar | 10-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.075 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 13.245,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.075 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto II Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pietersbergweg 27 |
Postcode | 5628 BS |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 3113535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 38 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 369 x 167 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 977 kg
Laadvermogen: 433 kg
GVW: 1.410 kg
Interieur
Interieur: Zwart stof met antraciet getint dashboard, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Wilt u rijden als nieuw, maar betalen als gebruikt? Dan is deze jonge occasion een geweldige keuze! Hoewel de auto uit 2021 komt, heeft hij maar 22075 kilometer gereden. Goed voor het milieu, goed voor de portemonnee: hybride rijden biedt het beste van beide! In deze auto profiteert u onder andere ook van: aluminium dakrailing, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Wat betreft geluidskwaliteit is DAB-radio de nieuwe standaard. Het verfijnde audiosysteem maakt de ervaring compleet. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. U bent in deze Fiat ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
In de Fiat Panda heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.