Bouwjaar | 18-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.777 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.777 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vlaardingen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 17-19 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2328010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovlaardingen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2001 - okt 2003
Technische informatie
Koppel: 88 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 149 x 142 cm
Wielbasis: 215 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 690 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.150 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Interieur: Licht blauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 5
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
LET OP...betreft een origineel Nederlands geleverde 1100cc versie in nieuwstaat.
------------------------------------------------------------------------------------------------- ------
ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE 1100cc FIAT PANDA 31.000 KM !!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
R OESTVRIJE ALTIJD BINNEN GESLAPEN PANDA,
31.000 kilometer ORIGINEEL EN AANTOONBAAR.
Laatste Bouwjaar van deze eerste serie Panda's.
Betreft een fantastisch rijdende 1100cc zeer goed verzorgde Panda.
-Recent
-Vervangen 4-schokbrekers.
-Vervangen 4-Banden.
-Vervangen Uitlaat.
-Vervangen Distributie set.
VOOR DE LIEFHEBBER VERZAMELAAR.
ORIGINELE STAAT !
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden verkocht met 6 tot 24 maanden BOVAG garantie. Kijk voor het volledig aanbod occasions op onze internetsite www.autovlaardingen.nl. Auto Vlaardingen en Vlaardingen Classiscs zijn onder een dak gevestigd aan de Industrieweg 17-19 te Vlaardingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.