Bouwjaar | 27-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.025 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.025 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veenauto.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hovenierstraat 134 |
Postcode | 2671 DB |
Plaats | Naaldwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 742107 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2014 - jan 2018
Modelcode: B515
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 177 x 166 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Garantpakket 1 (€ 295): APK-keuring, onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie.
- Garantpakket 2 (€ 595): APK-keuring, onderhoudsbeurt en 6 maanden volledige garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Perfect onderhouden Ford Ecosport 1.0 Ecoboost 125PK Titanium. De auto is de afgelopen 4 jaar bij ons in onderhoud geweest. Volledige onderhoudshistorie aanwezig. We hebben de distributieriem, Multi riem en waterpomp net vervangen. De kosten hiervan zijn ruim €1.000,-. De distributieriem moet bij de Ford om de 10 jaar vervangen worden. Bij deze auto hoeft u dat dus de komende 10 jaar niet meer te doen!!
De Ecosport is voorzien van mooie opties zoals: Hoge instap, climate control, cruise control, keyless entry and go, parkeersensoren, bleutooth telefoon met audiostreaming, etc..
Inruil en financiering is mogelijk. U bent van harte welkom de Ford Ecosport te bezichtigen. www.veenauto.nl
Veenauto.nl is al ruim 45 jaar een vertrouwd Bovag bedrijf gevestigd in Naaldwijk
Belt u even voor uw bezoek aan ons bedrijf? Dit om zeker te weten dat de auto beschikbaar is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!