Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.733 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.733 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Ford Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lippestraat 2 |
Postcode | 8028 PS |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4555000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2023
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.146 kg
Laadvermogen: 544 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Stof zwart accent rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
Deze jongvolwassen Ford Fiesta met de nieuwste technologie aan boord is net lekker voor u ingereden. Twijfelt u nog tussen rijden op benzine of elektrisch? Niet nodig. Deze hybride Ford Fiesta doet het allebei. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Ook is de Ford uitgerust met: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Ford. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, ma
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.