KIA Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine | Lederen Bekleding | Harman/kardon audio | Stoelventilatie | Remote smart Parking | Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel

€ 37.935,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.741 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 134 kW (183 pk)

KIA Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine | Lederen Bekleding | Harman/kardon audio | Stoelventilatie | Remote smart Parking | Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel


€ 37.935,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.741 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 134 kW (183 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Kia Lelystad
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Artemisweg 191
Postcode 8239 DD
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 237944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 59 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 161 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Interieur: Donker grijs leder, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Minimaal 3 maanden APK
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Minimaal 15 liter brandstof
Gratis tenaamstelling en overschrijving
- BOVAG pakket personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
APK-Keuring
Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Poetsbeurt
Volle tank
Gratis tenaamstelling en overschrijving
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 20% tot 100%: 1210 min

Met een auto als deze Kia Niro komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2022 heeft 16741 kilometer gereden. Naar de pomp of aan de lader? Doe maar allebei. Deze Kia Niro is voorzien van zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor. Ideale combi! U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op schuif- en kanteldak, 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Duik in de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u nodig heeft voor een comfortabele en veilige rit, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. 'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Deze Kia Ni

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie