vorige 1 van 2.698 volgende

Land Rover Defender 2.4 TD 110 SW S Slechts 115.000 KM / Youngtimer / AIRCO

€ 34.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-04-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.520 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.4 TD 110 SW S Slechts 115.000 KM / Youngtimer / AIRCO


€ 34.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.520 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ger Bot B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Praam 4
Postcode 1724 BE
Plaats Oudkarspel Gem Lan
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53995183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-bot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2007 - dec 2011

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 132 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 179 x 218 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Laadvermogen: 1.110 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 291 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 747 - € 784 per kwartaal

We hebben er weer een en wat voor een :
Een zeer nette 110 in uitmuntende staat.
Auto rijdt en schakelt zeer fijn en soepel.
Voor ondernemers ook nog eens een zeer aantrekkelijk door de economische bijtelling door
de fiscale Youngtimer regeling.

De genoemde verkoopprijs is de scherpe internet meeneem prijs.
Inclusief 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak !
Inruil en financiering mogelijk.
Geldige APK van minimaal 6 maanden, tenaamstelling,
Nationale Auto Pas, technische diagnose, professionele poetsbeurt.

Wij zijn gevestigd in Oudkarspel (NABIJ ALKMAAR) adres Praam 4.
Ingang aan de rechterkant van het pand showroom is boven !
WIJ ZIJN BIJNA ALTIJD AANWEZIG MAAR WERKEN WEL OP AFSPRAAK !
Dus bel/WhatsApp via 0653995183 of mail op info@autobedrijf-bot.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie