Land Rover Defender 2.5 Td5 90 Hard Top
n.o.t.k.
Bouwjaar | 14-01-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 478.253 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 478.253 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekkrol Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Witte Hekke 10 |
Postcode | 8105 RC |
Plaats | Luttenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16500031 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekkrol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Landrover Defender 90 TD5 (Standkachel / Dakrek / 3 pers.)
- Kenteken: 46-BN-FK
- Merk: Land Rover
- Model: Defender
- APK tot: 29-07-2024
- Tellerstand: 478253 KM
- Carrosserievorm: Pick-up
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Bekleding: Leder/Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2495 cc
- Aantal cilinders: 5
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1830 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 179 cm
- Laadruimte hoogte: 121 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Exterieur
- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser en sproeier
- Zonwerend glas
Interieur
- Gelaagde voorruit
- Kunstlederen bekleding
- Stuurbekrachtiging
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Ekkrol Automotive
Witte Hekke 10
8105 RC Luttenberg
06-16 5000 31
info@ekkrol.nl
www.ekkrol.nl
Wil je meer informatie of een proefrit komen maken? Neem dan contact op met Peter: 06-16500031. Wij zijn ook bereikbaar middels WhatsApp.
Inruil van eventueel een auto, camper of motor is mogelijk.
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!