
Bouwjaar | 12-01-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 29.500 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 29.500 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Nachsem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Waimes 94 |
Postcode | 4960 |
Plaats | Malmedy |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 338301 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nachsem.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Superbe Lexus IS 300Hybride Privilege +
Voiture de direction
Etat showroom
Faible kilométrage
Garantie usine
Possibilité de reprise de votre ancien véhicule
Financement possible
Ne manquez pas notre site "Nachsem-Selexion"
Plus de 100 autres véhicules vous y attendent
Il est possible que cette annonce contienne des erreurs. Nachsem-Selexion ne peut en aucun cas être tenu comme responsable si tel était le cas.
[M]
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.
Deel deze advertentie