vorige 16 van 21.973 volgende

Mercedes-Benz E-Klasse E250 CDI Avantgarde -MOTOR TIKT- EURO5|PANO|XENON

€ 6.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.130 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.143 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Mercedes-Benz E-Klasse E250 CDI Avantgarde -MOTOR TIKT- EURO5|PANO|XENON


€ 6.250,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.130 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.143 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CTR B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisbroeksestraat 21A
Postcode 5281 RV
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34153556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.280 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

LET OP: MOTOR TIKT!!!

Auto is nog wel rijdbaar!

EURO5

Auto rijd

EXPORTPRIJS

EX BPM!

= Bedrijfsinformatie =

Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.

Wij werken uitsluitend op afspraak.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.


Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-Benz E-Klasse | De gegoede klasse

Mercedes-Benz maakt een duidelijk onderscheid tussen elektrische en niet elektrische auto's. Daarom biedt het in het segment van de grote reisauto's zowel de de EQE als de E-Klasse aan. De EQE vertegenwoordigt alles wat Mercedes-Benz aan innovatie te bieden heeft. Wat blijft er dan nog over voor de nieuwe E-Klasse?

Autotest | Mercedes-Benz E-Klasse De gegoede klasse

De Mercedes-Benz E-Klasse houdt vast aan een lange traditie, maar geeft daar voor de generatie W214 wel de meest moderne invulling aan. Fijne PHEV, heel veel luxe en veiligheid.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • uitmuntend infotainment-systeem
  • moderne interpretatie van klassiek concept

Min

  • hoog verbruik elektromotor
  • AMG voorstoelen gaan ten koste van ruimte achterin
  • houterig gevoel in rempedaal

Conclusie

Wat is de waarde van de traditionele E-Klasse nu Mercedes-Benz in hetzelfde segment een uiterst innovatieve EQE biedt? Precies die traditie! Niet iedereen voelt zich prettig bij een computer op wielen met een uitstraling van een auto uit de toekomst. Daarom houdt de E-Klasse vast aan het vertrouwde concept van grootsheid, mechanische aandrijving en traditionele vormgeving. Aan dat concept geeft het echter wel de meest moderne invulling. Bovendien onderscheidt Mercedes-Benz zich van andere merken door nog meer nadruk te leggen op comfort.

Uiteindelijk is het verschil tussen een grote elektrische sedan en de E-Klasse als het verschil tussen een bungalow en een villa, padel en tennis, havermelk en koemelk, internet-ondernemer en vastgoed-ondernemer. Kortom: het verschil tussen de nieuwe klasse en de gegoede klasse.

Deel deze advertentie