Bouwjaar | 30-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.993 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.993 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Feer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 31 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 247149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderfeer-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 410 Nm
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Actieradius: 402 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 2.288 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 194,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 625 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 194 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf van der Feer niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG Marvel R | Een nieuwe vorm van snelheid
Autofabrikanten prijzen hun producten vaak aan met de meest prachtige claims. Ze beloven "een nieuwe rijbeleving", "een nieuwe dimensie in mobiliteit", "ultiem rijplezier" en meer. Met de komst van de Marvel R komt daar iets bij waar zelfs de reclamemakers niet aan hebben gedacht: een nieuwe vorm van snelheid! Lees hoe dat precies zit.
De Marvel R is een elektrisch aangedreven crossover die toont hoe snel MG zich weet te ontwikkelen en verbeteren. Dit 3e model van het Chinese MG kan zich nu al meten met de gevestigde orde.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- luxueus en bevoorrecht gevoel
- bruikbaar, zorgeloos bereik
Min
- stug onderstel, maar helt toch over
- ziet gevaar dat er niet is (bij voorserie exemplaar)
- kleine bagageruimte
Conclusie
De MG Marvel R introduceert een nieuwe vorm van snelheid. Die snelheid zit niet in de sprinttijd van 0 naar 100 km/u of in de topsnelheid. Het gaat hier om ontwikkelsnelheid! En die ligt op een duizelingwekkend hoog niveau. Na iets meer dan een jaar en twee andere modellen introduceert MG nu al een liefhebbersauto die zich op veel punten kan meten met de producten van gerenommeerde fabrikanten.
MG maakt soms ongebruikelijke keuzes en het is puur persoonlijk of dat voor- of nadelen zijn (weggedrag, besturing, tweetraps aandrijving). De enige echte nadelen die tijdens deze test zijn gevonden, kunnen middels software-updates worden verholpen. MG bewijst namelijk dat het niet alleen razendsnel kan ontwikkelen, maar zichzelf nog sneller weet te verbeteren.