Mini Cooper Mini 1.6 |AIRCO|ELEK.RAMEN|APK.

€ 7.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 150.321 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Mini Cooper Mini 1.6 |AIRCO|ELEK.RAMEN|APK.


€ 7.000,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 150.321 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Loyaal Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderdreef 6A
Postcode 2151 CM
Plaats Nieuw-Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 232030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.loyaalautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.525 kg

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Laatste onderhoudsbeurt gehad bij 149.810 KM !!

2 sleutels en onderhoudsboekjes aanwezig !!

= Bedrijfsinformatie =

Wij adviseren u om eerst contact met ons op te nemen alvorens u onze showroom bezoekt. Zo zorgen wij dat er voldoende tijd is om u te woord te staan en kunnen we teleurstellingen voorkomen.

Tel : 0182 23 20 30
Tel : 00316 10 31 55 18

Openingstijden:
Maandag 09:00-18:00, Dinsdag tot en met Vrijdag 09:30-18:00, Zaterdag 09:00-17:30
Buiten deze tijden telefonisch bereikbaar op 00316 10 31 55 18

INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie