Nissan Leaf 24 kWh Zero Emission/Camera// Na Subsidie: ¤6449,-

€ 8.449,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.409 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Nissan Leaf 24 kWh Zero Emission/Camera// Na Subsidie: ¤6449,-


€ 8.449,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.409 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vughterpoort auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weerdskampweg 1719
Postcode 5222 BA
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vughterpoortauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec 2010 - jan 2014

Technische informatie
Koppel: 280 Nm

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.965 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 24 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase
Accu snelladen: CHAdeMO, 46 kW

Interieur
Interieur: Beige, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

€ 2000,- Sepp subsidie mogelijk, Prijs na subsidie € 6449,-//// Wegenbelastingvrij: € 0,- ideaal als 2e auto, weinig gereden & Afkomstig van 2e eigenaar: Japanse kwaliteit + Luxe uitvoering: standkachel voor meer elektrische km's,(voorverwarmfunctie), laadtimer, parkeercamera, USB/Bluetooth, Nissan-Navi, cruise control, airco-climate control, Xenon & led verlichting, 2x nieuwe (Bridgestone) banden. Wij bieden u diverse onderhouds-/extra garantiepakketten.

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie