![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-03-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.883 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.883 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenweg 37c |
Postcode | 4905 AA |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11500958 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2007 - apr 2008
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 175 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 2.272 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Goed rijdende Opel Antara, achterbumper beschadigd en sluit niet mooi aan.
Scheur in voorruit.
= Bedrijfsinformatie =
- - In verband met onze grote voorraad verzoeken wij u altijd even te bellen voor een afspraak - -
De gewenste auto kan dan voor u klaargezet worden op onze hoofd locatie.
KL auto's biedt u een breed assortiment van honderden topoccasions.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van de autopas kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod op onze website : www.klautos.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Direct contante betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Inruil mogelijk tegen handelsprijs.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen/handelsprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken op afspraak.
Ma t/m Vr van 09:30 t/m 17:30 uur
Zaterdag van 09:30 t/m 17:00 uur
Zondag van 12:00 t/m 16:00 uur
Bezoek adres :
Havenweg 37c
4905 AA Oosterhout NB
+31-611500958
ww.klautos.nl
We zien u graag verschijnen in onze showroom.
Specificatie en invoerfouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Antara | Vehiculum Opelanis novum
De Opel Antara leeft in de stad, maar is ook gespot in de vrije natuur. De Antara meet 4 meter 58 en kan snelheden tot meer dan 200 kilometer per uur bereiken. Kloppend hart van de Antara is een benzine- of dieselmotor met een vermogen van maximaal 227 paardenkrachten. De eerste waarneming van de Antara in het wild vond plaats in Griekenland, waarvan uitgebreid verslag.
![Autotest | Opel Antara Vehiculum Opelanis novum](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2126/opel-antara.jpg)
De Opel Antara is een veelbelovende SUV die volop ruimte, comfort en moderne techniek biedt. Voelt echter zwaarlijvig en wordt geplaagd door een hoog verbruik en matige betrouwbaarheid.
Plus
- 2.0 CDTI presteert, stuurt en remt prima
- slimme FlexFix en FlexOrganizer
- geslaagde mengvorm stationcar en terreinauto
Min
- 3.2 V6 versie presteert, stuurt en remt matig
- geen 6, maar 5 versnellingen
- forse prijs
Conclusie
De ontdekkingsreis naar de Griekse achterlanden heeft interessante nieuwe feiten opgeleverd. De nieuwste Opel verenigt de genen van een stationcar en een terreinauto in één voertuig en draagt de naam Antara.
Van de stationcar heeft de Antara het comfort en de moderne techniek. In de vierwielaandrijving, de enorme binnenruimte en het avontuurlijke karakter is het DNA van de terreinauto terug te vinden. De combinatie is aantrekkelijk voor een grote groep kopers, maar maakt de Antara niet significant beter dan de talloze SUV soortgenoten.
Deze nieuwste creatie van de samenwerkende Duitse en Koreaanse fabrikanten leeft van benzine of diesel. De 3.2 V6 benzinevariant is echter zwaarlijvig en dat komt de rijeigenschappen niet ten goede. De 2.0 CDTI diesel rijdt beduidend beter en is bovendien voordeliger. Zelf op expeditie gaan is niet nodig: begin 2007 is de Antara te vinden bij iedere Opel-dealer.