Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 229.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 8.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 229.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudenheuvel 5 |
Postcode | 5234 GA |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummaaspoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 3.030 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Maaspoort is een Jong en Dynamisch Bedrijf. Wij Houden ons bezig met IN & VERKOOP van gebruikte occasions.
Inruil en export is bij ons ook mogelijk.
Overschrijven / Op naam Zetten doen wij bij ons op de zaak 24/7.
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Autocentrum Maapoort is aangesloten bij de VWE, RDW en de Nationale Autopas (NAP)
Kom Vrijblijvend een Kijkje Nemen.
+/- 50 Auto's Op Voorraad.
koffie staat altijd klaar.
BEL VOORDAT U VERTREKT
0655124470
OPENIGSTIJDEN:
MA 10.00 uur tot 18:00 uur.
DI 09.00 uur tot 18:00 uur.
WO 09.00 uur tot 18:00 uur.
DO 09.00 uur tot 18:00 uur.
VR 09.00 uur tot 18:00 uur.
ZA 10.00 uur tot 16:00 uur.
ZO 13:00 uur tot 15:00 uur op Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.