Bouwjaar | 17-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 114.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 114.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 296- 300 |
Postcode | 2394 CG |
Plaats | Hazerswoude Rijndijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - jun 2020
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
All-In Service
-12 maanden BOVAG garantie
-12 maanden Europa pechhulp
-Uitgebreide Inspectie
-Minimaal 6 maanden APK
-Vloeistoffen op peil
-Reiniging in- en exterieur
-14 dagen omruilgarantie
Tijdens het rijklaar maken van deze Peugeot hebben we de remmen aan de voorzijde en de achterbanden aan de achterzijde vervangen.
De distributieriem is laatst vervangen op 08-12-2023 bij 106.107 km.
De distributieriem van deze auto hoeft pas weer vervangen te worden bij 206.107 KM of op 08-12-2029.
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Deze dealeronderhouden Peugeot 308 SW uit 2020 heeft 114344 kilometer op de teller. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen, die bovendien zijn uitgerust met massagefunctie. Licht en luchtpartijen: u krijgt ze bijgeleverd dankzij het glazen panoramadak. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Deze auto is voorzien van regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.