vorige 20 van 15.232 volgende

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech GT-line

€ 18.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-08-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.001 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech GT-line


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-08-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.001 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Spijkenisse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stevinweg 2
Postcode 3208 KM
Plaats Spijkenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisspijkenisse.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - jun 2020

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Het is een mooie auto, deze Peugeot 308 SW uit 2019, hij heeft 66001 kilometer gelopen. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en donker getint glas achter horen tot de voorzieningen op deze auto.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard full map navigatiesysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Peugeot bovendien hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie