Peugeot E-208 EV Allure Pack 50 kWh 136 | ¤2.000 Subsidie | Apple Carplay | Parkeersensoren | Cruise Control | 1-fase

€ 22.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-02-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.856 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 EV Allure Pack 50 kWh 136 | ¤2.000 Subsidie | Apple Carplay | Parkeersensoren | Cruise Control | 1-fase


€ 22.900,-

Algemeen

Bouwjaar 20-02-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.856 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Koese Nieuwe-Tonge
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langeweg 30
Postcode 3244 BH
Plaats Nieuwe-Tonge
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 700217 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokoese-direct.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Referentienummer: ##7677

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 362 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 175 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min

Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 200 occasions, waaronder deze Peugeot E-208 uit 2020.

Als u houdt van goed design, vooruitstrevende techniek en riant rijden, is Peugeot een uitstekende keuze: Motion & Emotion. Met zijn moderne accutechniek levert deze auto uitstekende prestaties, met een rijbereik dat genoeg is voor alle gewone ritten. En met een eigen laadpunt kunt u de accu's opladen terwijl u slaapt. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij dab-ontvangst. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Peugeot niet alleen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor, maar hij beschikt ook over parkeersensoren achter, die u helpen om gemakkelijk in te parkeren. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Ook is de Peugeot uitgerust met: lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Peugeot in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. De veiligheidssystemen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie