Renault Captur 1.2tce Automaat INTENS FULL LED/NAVI/CAMERA/BLINDSPOT/CLIMA/CRUISE/PDC V+A/LMV 17''

€ 16.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.110 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Captur 1.2tce Automaat INTENS FULL LED/NAVI/CAMERA/BLINDSPOT/CLIMA/CRUISE/PDC V+A/LMV 17''


€ 16.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.110 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Roest bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parallelweg 1
Postcode 4209 AA
Plaats Schelluinen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - jan 2019

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.744 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

De all-in BOVAG prijs is € 17.700,- (BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt, aflevercheck, nieuwe apk, poetsbeurt).

Renault focust op innovatie en toekomstgericht rijden, in combinatie met elegante styling en krachtige prestaties. Drive for change, noemen ze dat. En terecht. Een krachtige benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regelt u het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze Renault helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Captur samen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie en hill hold functie.

Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Let op! Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle advertenties met de nodige zorg samen te stellen. Door

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie