vorige 13 van 19.568 volgende

Renault Captur 1.3 TCe 140 EDC Intens Automaat | Camera | 9.3 Easy Link Navigatie | Climate Control

€ 26.725,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.232 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 140 EDC Intens Automaat | Camera | 9.3 Easy Link Navigatie | Climate Control


€ 26.725,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.232 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Autobedrijven Occasion Centrum Moordrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westbaan 110
Postcode 2841 MC
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 7384400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - jun 2022

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-12-2024
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Hij toont aantrekkelijk en tegelijk onverzettelijk. Met deze stoere SUV bent u onder alle omstandigheden veilig onderweg. Dit is een Renault Captur van het bouwjaar 2022, er staat 45232 kilometer op de teller. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrische handrem, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Met behulp van de parkeerhulp met achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Als u 'm vraagt 'hoe gaat het?' geeft deze auto zelf het antwoord. Via de app op uw smartphone. U checkt de meters waar u maar wilt, of activeert diverse functies alvast. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige full map navigatiesysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. De radio bedienen zonder uw handen van het stuur te halen: het kan in deze auto dankzij de audiobediening op het stuurwiel. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Renault wil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie