vorige 19 van 19.943 volgende

Renault Captur RÉSERVÉE RÉSERVÉE

€ 9.490,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.460 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen -

Renault Captur RÉSERVÉE RÉSERVÉE


€ 9.490,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.460 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Santo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue Ferrer 167
Postcode 7080
Plaats Frameries
Land België
GSM +32 (0)474 - 350406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Captur 1.5 DCi 110cv Energy Extrem

! 1er Propriétaire ! Occasion Suréquipée Garantie 12 mois !

o Kilométrages Certifié 122.000km
o 1er Mise en circulation : 09/2018
o Diesel - 81kw - 110cv - Euro 6b

Suivis d'entretien complet en agence Renault !

Équipements ;

o Système de Navigation R-link
o Phares full led Pure Vision
o Régulateur de vitesse
o Climatisation automatique
o Capteur de stationnement
o Rétroviseurs électrique
o Jantes Alliage
o Front assist
o Keyless go
o Feu de jour LED
o Isofix
o Etc ... ...

____________________________________________________

Prix : 9.490€ TTC

Inclus ;

o Garantie 12 mois
o Certificat car-pass
o Documents de bord
o Double de clés
____________________________________________________

N'hésitez pas à prendre contact par téléphone pour plus de renseignements, un éventuel rendez-vous ou un essai ;

+32(0)474/35.04.06

Adresse :

Rue ferrer
167 7080 Frameries

WWW.GARAGESANTO.BE

Nb : Annonce non contractuelle, détails de l'annonce sous réserve d'erreurs d'encodage

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie