vorige 23 van 19.577 volgende

Renault Clio 1.2-16V Chicane 5 deurs Kan direct mee

€ 1.260,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-02-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.882 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Renault Clio 1.2-16V Chicane 5 deurs Kan direct mee


€ 1.260,-

Algemeen

Bouwjaar 07-02-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.882 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Harry Meijndert
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonweg 1b
Postcode 3208 KD
Plaats Spykenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 617559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harrymeijndert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2002 - jul 2003

Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 247 cm
Inhoud laadruimte: 255 l

Gewichten
Ledig gewicht: 905 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 70 kg

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 10 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Harry Meijndert
Newtonweg 1 B
3208 KD Spijkenisse
TEL: 0181-617559

Al meer dan 60 jaar gespecialiseerd in onderhoud en reparatie. Altijd rond de 50 occasions in alle prijsklassen. Al vanaf 500 euro met APK.

Kijk ook op onze website www.harrymeijndert.nl

??????? ? ?????????. (We spreken ook Bulgaars.)
??? ?? ??????? ??-??????. (We spreken ook Russisch.)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie