Renault Clio 1.6 E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine | Bose | Automaat | Pack Winter | Geen Import | A. Camera | PDC. V+A | Demo Voordeel

€ 29.945,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-02-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Renault Clio 1.6 E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine | Bose | Automaat | Pack Winter | Geen Import | A. Camera | PDC. V+A | Demo Voordeel


€ 29.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Veenendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Einsteinstraat 45
Postcode 3902 HN
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 546111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 405 x 173 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.248 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Met een auto als deze Renault Clio komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2024. Op de teller van deze auto staat slechts 5000 kilometer. Mooier kan het eigenlijk niet: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor. Met deze hybride Renault Clio kunt u alle kanten op. De sportstoelen geven het interieur van deze Clio een super strakke en sportieve uitstraling. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen zijn aan boord.

Met het digitale dashboard heeft u essentiële info in beeld. Altijd, overal. Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Ook is de Renault uitgerust met: kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault Clio Brake Assist als remondersteuning. In deze Renault vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie