Renault Master 2.3dci 35 L2H2 BTW 3pl Dakdrager Navi Camera

€ 31.499,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-10-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.373 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen -

Renault Master 2.3dci 35 L2H2 BTW 3pl Dakdrager Navi Camera


€ 31.499,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-10-2022
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.373 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kubika Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weg naar Zwartberg 83t
Postcode 3530
Plaats Houthalen-Helchteren
Land België
GSM +32 (0) 89 93 10 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website kubika-cars.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master 2.3dCi 35 L2H2
LICHTE VRACHT 3 Zitplaatsen Schuifdeur

BTW Wagen, Prijs is inclusief 21% BTW

Bestelwagens worden aan bedrijven zonder garantie verkocht.
Particulier of zakelijk toch met garantie + €750

Wagen bevindt zich in Nette staat.
Eerste Eigenaar Belgische Wagen!
Wagen wordt onderhoudsvrij geleverd.


Eerste inschrijving: 10/2022
Kilometerstand: 12.373 km
Kleur: wit
Emissie: Euro 6if
1997cc Diesel Manueel
110 KW/ 150 PK
NEDC: n.v.t.
WLTP: 240g/km



! Absolute top toestand !


*Schuifdeuren
*Navigatiesysteem
*Achteruitrijcamera
*CruiseControl
*Start-Stop systeem
*3 zitplaatsen
*Dagrij Verlichting
*Radio/Cd
*Airbags
*2 sleutels
*Boordcomputer
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*isofix
*enz...


Wordt geleverd met:
-Gekeurd voor verkoop met Car-pass(inschrijfklaar)
-Onderhoudsvrij gedurende 6 maanden / 15.000 km
-Levering aan huis mogelijk tot 100km 150€ boven 100km bespreekbaar
-Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
-Info of afspraak tel : 0485143679
-Op afspraak, ook open op Zon en Feestdagen.
-Weg naar zwartberg 83 Houthalen
-Typfouten en vergissingen Voorbehouden-

mvg,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie