Renault Master T35 2.3 165 L4 Chassis Dubbellucht Airco, Cruise, Navi, Trekhaak NR. 602

€ 35.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master T35 2.3 165 L4 Chassis Dubbellucht Airco, Cruise, Navi, Trekhaak NR. 602


€ 35.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hunnik Trucks en Vans B.V.
Contactpersoon A. van Hunnik
Adres Wanraaij 15
Postcode 6673 DM
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 453449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhunnikbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: mrt 2016 - 2024
Referentienummer: 602

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.032 kg
Laadvermogen: 1.468 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-12-2024

EXTRALANG L4 | WB 4.33 | 121kW/165pk | GVW 3500kg | Laadvermogen 1400kg |

Al ruim 40 jaar is de Renault Master het boegbeeld van de Renault bedrijfswagens! Deze rijkelijk van opties voorziene bus kan met het hoogste laadvermogen in zijn klasse en trekgewicht van 3.000KG iedere klus aan. Wat dacht u van onder andere airco, cruise control en dubbellucht als standaard opties? Deze zeer solide bedrijfswagen staat onder alle omstandigheden zijn mannetje!

= Bedrijfsinformatie =

- Al onze prijzen zijn excl. BTW! I All prices are excl. VAT! I Alle Preise sind ohne MwSt! I Tous les prix sont hors TVA!
- Prijs is rijklaar, inclusief kosten rijklaarmaken
- INRUIL MOGELIJK
- Minimaal 300 bedrijfswagens op voorraad
- WWW.VANHUNNIK.NL

Hoewel de informatie op deze website met zorg is samengesteld kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten. Wij raden u aan aspecten en opties die bepalend zijn voor het koopproces te verifiëren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie