Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.936 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.936 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 296- 300 |
Postcode | 2394 CG |
Plaats | Hazerswoude Rijndijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2018 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 181 x 150 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 1.838 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Deze auto word geleverd met 12 maanden BOVAG garantie en 12 maanden Pechhulp door heel Europa.
Deze auto is uitgerust met een distributieriem, voor de riem staat geen vervanging termijn.
Na 240.000 km dient de riem wel elke 30.000 km te worden gecontroleerd.
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze ¦KODA Octavia Combi. Het is een auto van het bouwjaar 2019. De aandrijving van deze ¦KODA komt voor rekening van een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Bij de uitrusting van deze ¦KODA horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audiosysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze ¦KODA Octavia Combi heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze ¦KODA met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De ¦KODA is standaard voorzien van: cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze ¦KODA Octavia Combi samen. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Het laatste wat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Octavia | Zelfde liedje, toontje hoger
Dit is de vierde generatie van de Skoda Octavia. De Octavia dankt dat lange bestaan aan een eenvoudig concept: de Octavia is altijd slimmer dan de concurrentie. Dat kan zijn met de ruimte, de prijs of de ergonomie. Hoe slim is de nieuwe Octavia?
De 4e generatie van de Skoda Octavia is ruim en functioneel. De ergonomie en uitrusting is vooruitstrevend. De motoren zijn juist traditioneel met hybride-aandrijving als positieve uitzondering.
Plus
- ruim en praktisch
- rijke, moderne uitrusting
- relatief zuinige 1.5 TSI motor
Min
- niet leverbaar als elektrische auto
- minder groot verschil met de concurrentie dan voorheen
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
De vierde generatie van de Skoda Octavia houdt vast aan de succesformule van weleer: heel veel ruimte en functionaliteit tegen een concurrerende prijs. Echter, het verschil met de concurrentie is beduidend kleiner dan voorheen.
Daar staat tegenover dat minder duidelijk is hoe of waarop Skoda heeft bezuinigd. De uitrusting is modern, inclusief semi-zelfrijdende functies en een internet-verbinding. De Octavia is weliswaar alleen leverbaar met traditionele verbrandingsmotoren, maar dit zijn wel de modernste motoren die moederbedrijf Volkswagen in huis heeft. Tenslotte is de kenmerkende ruimte stijlvoller verpakt dan ooit tevoren.