Tesla Model 3 RWD 60 kWh | Autopilot | ACC | Lane | Blindspot | Stuurverwarming | subsidie ¤2000 |

€ 39.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.514 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 208 kW (283 pk)

Tesla Model 3 RWD 60 kWh | Autopilot | ACC | Lane | Blindspot | Stuurverwarming | subsidie ¤2000 |


€ 39.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.514 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 208 kW (283 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Villa
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 1
Postcode 1411 GD
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 3037272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovilla.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 201 km/u
Ledig gewicht: 1.765 kg
Wielbasis: 288 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

LET OP: Met volledig elektrische personenauto's komt u in aanmerking voor een subsidie. Deze regeling geldt voor nieuwe en gebruikte elektrische personenauto's. Op gebruikte elektrische voertuigen kunt u een subsidie aanvragen te hoogte van €2.000!
Houd er wel rekening mee dat 2024 het laatste jaar is dat er subsidie ter beschikking wordt gesteld.

Heerlijk, zo?n hatchback. De extra deur aan de achterkant maakt van laden en lossen een eitje. Met de elektromotor rijdt u stil en snel de toekomst in. Maar ook schoon en zuinig. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 4701 kilometer. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Het interieur baadt in een zee van licht door het glazen panoramadak. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Tesla Model 3. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Bij de uitrusting van deze Tesla horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Deze auto is eenkennig en start alleen voor z?n baas dankzij de keyless start.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Tesla in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Safety First: gaat u onaangekondigd over de lijn van uw rijstrook, dan waarschuwt de lane assist. In deze Tesla vinden we verder een autonoom remsysteem en dodehoekdetectie

Zuinig, stil, voordelig... de redenen voor elektrisch rijden zijn eindeloos. Maar het meest overtuigend is nog altijd een proefrit. Bel ons voor een afspraak!

Openingstijden:

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Buiten onze openingstijden is een bezoek aan onze showroom eventueel op afspraak mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie