Bouwjaar | 31-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.544 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.544 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Q burg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jade 6 |
Postcode | 9207 GL |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 538697 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoqburg.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 490 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 117 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 477 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,30612244898 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Dit is nu typisch zo'n auto die is ontwikkeld zonder compromissen te sluiten. Het resultaat is een pure sportwagen waarin u als bestuurder heer en meester bent. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van deze auto. Veel leuke extra's heeft deze auto. Om maar wat te noemen: de elektrisch bedienbare achterklep en het stijlvolle lederen interieur. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. De luchtvering levert niet alleen meer comfort, maar draagt tevens bij aan de veiligheid. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor een riant en ruimtelijk effect door het glazen panoramadak. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
U bedient het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Veilig en comfortabel rijden? Deze auto maakt het u makkelijk want meedenken en meerijden is inbegrepen. De regensensor reageert meteen bij neerslag en de automatisch inschakelbare verlichting weet wanneer het donker wordt. De afstand tot uw voorligger wordt in de gaten gehouden door de adaptive cruise control en de parkeersensoren achter assisteren bij parkeren.
Zoals u mag verwachten van deze Tesla Model S is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te voorkomen. Deze Tesla Model S is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijne
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.