Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline Business 3X R LINE
€ 19.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 132.030 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 132.030 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Profit Auto Service V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schijndelseweg 61 |
Postcode | 5283 AB |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 672607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.profitboxtel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Volkswagen Golf Variant de beste rijprestaties. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Er is stoelverwarming aanwezig in deze auto. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, adaptieve verlichting, trailer assistent en aluminium dakrailing.
Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! De speciale app verbindt met Connected Services, die de status van vitale functies bijhoudt en waarschuwt als u bijvoorbeeld moet tanken, de bandenspanning moet controleren of olie moet bijvullen. Deze Volkswagen is voorzien van knoppen op het stuur om het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst te bedienen. Altijd goed zicht dankzij de regensensor, onder alle weersomstandigheden. Extra opties op deze auto zijn: automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem. In deze Volkswagen vinden we verder een hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.