Volkswagen Golf 1.5 TSI Life 130 pk 3D dashboard staat - Stuur / stoel verwarming - 1 jaar garantie / garantie / geen aflevering kosten
€ 24.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.817 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI Life 130 pk 3D dashboard staat - Stuur / stoel verwarming - 1 jaar garantie / garantie / geen aflevering kosten
€ 24.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.817 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Brouwer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 16 |
Postcode | 1785 AE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22693908 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-brouwer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 214 km/u
Ledig gewicht: 1.207 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Iedere Volkswagen is anders, maar tegelijk zijn alle Volkswagens herkenbaar aan hun betrouwbaarheid, hun intelligente ontwerp en hun uitstekende rijkwaliteiten. Neem deze Golf bijvoorbeeld, die uitblinkt in zuinigheid en duurzaamheid. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: de verwarmbare voorstoelen zijn bovendien voorzien van massagefunctie. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Terwijl het full map navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. Onderweg de accu van uw smartphone opladen gaat zonder snoeren en stekkers. U plaatst 'm simpel in de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons en klaar! In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Niets ontgaat het systeem van deze auto. De regensensor zorgt dat de ruitenwissers bij neerslag vanzelf aan gaan en de automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting. Veilig afstand houden tot de voorligger gaat automatisch met de adaptive cruise control, de achterliggers worden gecheckt door de sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing en de kruisend verkeer detectie anticipeert op tegenliggers als u afslaat. De parkeersensoren voor en achter maken parkeren supersimpel. Autosleutels? Overbodig. Met de elektronische token op zak stapt u zo in en met een druk op de start-stopknop is de motor in bedrijf.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijstu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.