vorige 14 van 35.488 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE ACC, Trekhaak, Camera, NL auto, NAP Lente

€ 16.946,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.917 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE ACC, Trekhaak, Camera, NL auto, NAP Lente


€ 16.946,-

Algemeen

Bouwjaar 04-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.917 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nieuwkoop
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maseratilaan 9
Postcode 3261 NA
Plaats Oud-Beijerland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)186 - 640950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfnieuwkoop.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec 2014 - jan 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 48 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

ctieprijs! Mooie als zuivere 2e eigenaar Nederlandse Volkswagen Golf 7 1.4 TSI GTE aangeboden voor € 16.950.- euro. Auto is o.a. voorzien van: Executive plus, spiegel pakket, geregelde airco, adaptieve cruise controle, elektrisch pakket (4x ramen en verwarmde, als inklapbare spiegels), Grootbeeld full map navigatie systeem met USB/AUX/CARPLAY/CARKIT/DAB+ interface, speaker upgrade, 18 inch licht metalen velgen met nieuwe all/season banden, regensensor, leder multifunctioneel stuurwiel met schakel flippers, parkeersensoren voor en achterzijde, elektrische parkeerrem met autohold functie, alarm systeem, interieur voorverwarming, zwarte dakhemel, draai trekhaak, extra getint glas, automatische FULL LED verlichting etc. Auto verkeert in zeer nette staat. Auto is volledig (dealer als binnen ons bedrijf) onderhouden, onderhoudsboekje is aanwezig bij de auto, 2x Laadstekker aanwezig. RDW teller rapport logisch verklaart kilometrage 100% gegarandeerd. Wegenbelasting Zuid-Holland € 44,- per maand. OPTIONEEL: Afleveringspakket: APK controle/keuring, onderhoudsbeurt, reinigen binnen & buitenzijde wagen, 6 maanden garantie, nieuwe matten set, 1/4 tank brandstof, 1/1 lading accu, te naam stellen voertuig € 499,-. OPTIONEEL: 12 maanden BOVAG garantie (maximaal 20.000km) tegen bijbetaling van € 499.- euro (enkel mogelijk icm met afleveringspakket). Voor meer informatie en beschikbaarheid, of voor het maken van een afspraak om deze auto te bezichtigen: EMAIL:info@autobedrijfnieuwkoop.nl, TEL: 0186-640950

= Bedrijfsinformatie =

.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie