vorige 23 van 35.398 volgende

Volkswagen Golf 1.5 TSI Variant Join NavigatiePanoramadakCamera

€ 16.700,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-02-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.000 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Variant Join NavigatiePanoramadakCamera


€ 16.700,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-02-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.000 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Eurodecars Automobielhandel b.v.
Contactpersoon Mark Severens
Adres Tunnelweg 108
Postcode 6468 EK
Plaats Kerkrade
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eurodecars.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - mrt 2020
Referentienummer: vw0558
Productienummer: vw0558

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.315 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: C

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Autotrust | Instap Garantie (€ 195): Wat is een Autotrust Instap Garantie? De Instap Garantie is afsluitbaar tot 12 jaar en 200.000 kilometer. Deze garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van je auto. Hieronder vallen de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Autotrust | Uitgebreid Garantie (€ 295): Wat is een Autotrust Uitgebreid Garantie? De Uitgebreid Garantie is afsluitbaar tot 8 jaar en 150.000 kilometer. Deze garantie biedt de meest uitgebreide dekking. Nagenoeg alle mechanische en elektronische onderdelen van de auto vallen onder de garantie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Als jij een sportieve auto zoekt, kun je niet om Volkswagen heen. En waarom zou je ook? Geen enkele auto heeft immers de kwaliteiten van een Volkswagen? De power en de geweldige wegligging van deze Golf maken van iedere kilometer een klein feestje. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie