Volkswagen Golf 1.6 CR TDi BMT Trendline RESERVE
€ 15.250,-
Bouwjaar | 01-05-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.037 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.037 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SPRL KISLALI EURO CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue François André 2 |
Postcode | 7350 |
Plaats | Hensies |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)65 - 465373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kislalieurocar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
We speak also english - We spreek ook nederlands.
Etat :
En parfait état général. Très propre et soignénon fumeur
Avec son Car-pass : la garantie officielle du kilométrage.Euro Cars Premium Service : +400€ (garantie 12 mois chez le concessionnaire "VW" de votre choix dans toute l'EUROPE)
Equipements importants: serie special avec toit ouvrant
Jantes en alliages d'origines
APPLE CARPLAY/ANDROID AUTO
Volant multifonction - Climatisation automatique bi-zone - Capteur de pluie/lumière
Système tactile - Ordinateur de bord - Radio cd+USB+Bluetooth - Système de téléphonie - PDC: radar de stationnement AV/AR
Rétroviseurs électriques rabattables - Vitres électriques av/ar - Vitres teintées athermiques
LED phares de jour - Feux anti-brouillards - Etc...
Livré avec :
Une garanti légale de 12 mois pièces et main d'oeuvre.*Entretien effectué avant la livraison par nos soins dans notre atelier.**Révison compléte en vue de son contrôle technique pour la Belgique ou la France.***Rapport de contrôle technique sur 96 points.Car-pass : la garantie officielle du kilométrage.
------------------------ EURO CARS ----------------
-----------A votre service depuis plus de 20 ans------------
---------------Plus de 120 véhicules de stocks-------------
Service après-vente rapide avec possibilité de véhicule de remplacement.Un atelier mécanique à votre service pour vos entretiens futur.Remise supplémentaire sur vos entretiens, vos révisions et vos pneus pour les véhicules provenant de Euro Cars.Membre Traxio (Federauto) achat en toute confiance.Un financement rapide via notre partenaire.
--------------------www.my-eurocars.be----------------------
*possibilité de garantie jusqu'à 36 mois dans toutes l'Europe, selon les véhicules, voir conditions au garage.
**Suivi de l'entretien périodique selon les normes contructeurs.
***remplacement des pièces nécessaires (pneus,freins,ect...).
Pour plus de renseignement veuillez prendre contact par téléphone ou mails pendant nos horaires d'ouvertures.
Du mardi au vendredi de 9h30 à 12h30 et de 13h30 à 18h - le samedi de 10h à 17h -.
Sur rendez-vous les lundi.
CETTE ANNONCE N'EST PAS CONTRACTUELLE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.