Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline Business 50% deal 6.475,- ACTIE Trekhaak / Camera / Stoelverwarming / Alcantara
€ 12.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.652 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline Business 50% deal 6.475,- ACTIE Trekhaak / Camera / Stoelverwarming / Alcantara
€ 12.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.652 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Veenstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Produksjewei 15 |
Postcode | 8501 XD |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 411551 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterveenstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze Golf Variant vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Dit is een dealeronderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. Deze diesel heeft een handgeschakelde vijfversnellingsbak. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, dvd-systeem en automatisch dimmende binnenspiegel.
In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Bij een goede occasion als dez
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.